marți, 19 iunie 2012

S-a intocmit o petitie pentru reluarea alegerilor la Ploiesti! Ei il vor pe Volosevici primar!


Desi Iulian Badescu este noul primar ales in Ploiesti , cativa sustinatori inraiti ai opozitiei (Volosevici) nu pot sa accepte realitatea , implicit infrangerea! In data de 18.06.2012 au creat o petitie online "Sustin Andrei Volosevici! Sustin reluarea alegerilor la Ploiesti!", prin care vor sa se reia alegerile locale , petitie ce a fost deja semnata, pana la aceasta ora, de 52 de persoane.


[...Citeste continuarea]

Alegerile de la Ploiesti au fost castigate abuziv de catre cei de la USL! Au furat voturi in sectiile de votare, au platit voturi, au amenintat si agresat tinerii care il sustineau pe Andrei Volosevici! Nu sunt de acord cu aceasta modalitate de a face campanie! NU sunt de acord cu rezultatul masluit al voturilor!
Avem deja un primar care a schimbat Ploiestiul si acesta este Andrei Volosevici! Sustin Andrei Volosevici pentru ca:

-MI-A FACUT STADION SA-MI SUSTIN ECHIPA FAVORITA ;
- MI-A REABILITAT BLOCUL ;
- A INCEPUT SA MODERNIZEZE SALA SPORTURILOR ;
- MI-A ASFALTAT STRADA ;
- MI-A CANALIZAT STRADA ;
- A INFRUMUSETAT ORASUL, TRANSFORMADU-L INTR-UN ORAS AL FLORILOR ;
- MI-A CREAT LOCURI DE PARCARE ;
- A AJUTAT BISERICA ;
- MI-A CURATAT ORASUL DE GUNOAIE SI A INTRODUS PUBELE ECOLOGICE, CARE NU MAI POT FI RASCOLITE SI ASTFEL IMPRASTIATE DESEURILE ;- A SCHIMBAT FATA ORASULUI INTR-UN CUVANT SI EXEMPLELE POT CONTINUA...
DACA SI TU SUSTII ANDREI VOLOSEVICI SI ESTI DE ACORD CU RELUAREA ALEGERILOR LA PLOIESTI, SEMNEAZA ACEASTA PETITIE!

Mai multe informatii despre petitie : AICI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Cetateanul de Prahova
Copyright © 2012 - 2014. Stiri Prahova, Stiri Ploiesti. Toate drepturile rezervate.