sâmbătă, 18 august 2012

Jucatorii Petrolului au stralucit in derby-ul etapei cu Rapid Bucuresti! Scor final 0-0.


Derby-ul etapei FC Petrolul Ploiesti - FC Rapid Bucuresti s-a incheiat fara gol, dupa 93 de minute de joc! Suporterii au avut insa parte de spectacol si de emotii la ocaziile de gol. La partida din această seară, disputată pe "Ilie Oană", au asistat aproximativ 14.000 de spectatori.

Jucatorii Petrolului au avut evolutii bune, insa n-au reusit sa bage mingea in poarta adversarilor. Ocaziile au venit pe rand: Adrian Cristea lovind bara transversala dintr-un sut aproape de pe loc care l-a prins nepregatit pe portarul rapidist. Cel mai buclucas jucator al ploiestenilor a fost tanarul Gicu Grozav a carei evolutie a fost una buna, insa n-a izbutit sa profite de ocaziile de gol, de cel putin trei ori scapand singur cu portarul. Este de remarcat insa marcajul bun la Hamza, facut de fundasii rapidului, care l-au tinut departe de gol pe atacantul "lupilor galben-albastri".

Giulestenii nu prea au avut ocazii la poarta, jocul lor devenind mai activ abia [..Citeste continuarea]
pe finalul partidei. In urma acestei partide, ambele echipe si-au impartit cate un punct, Petrolul ocupand acum pozitia 5 in clasamentul ligii 1, cu 8 puncte in cinci partide disputate. De cealalta parte, Rapid este pe 9, cu 6 puncte in patru meciuri.

Mircea Rednic: "Normal ca ne-am dorit victoria pe care eu cred ca o si meritam, am dominat joculm ne-am creat mai multe ocazii de poarta dar şi o bara. ei au avut doar ocazia la care a scos Bornescu.
Rapidul s-a pregatit foarte bine, s-au organizat foarte bine, nu ne-au dat prea multe spaţii dar eu cred că pentru un meci de aşa nivel noi ne-am creat destule ocazii
Imi pare rau si pentru suporteri ca nu i-am facut fericiti, iar ne-au incurajat extraordinar."


Echipele de start:
Petrolul (4-2-3-1): Bornescu - Achim, Galamaz, Yamissi, Guilherme- Boudjema, Marinescu - Mustivar, Adrian Cristea, Grozav- Hamza
Rezerve: Povilas, Neag, Alcenat, Hoban, Cristescu, Opriţa, Bokila,

Rapid (4-4-2): Pecanha - Voicu, Oros, Glauber, Bozovic - Roman, Pavlovic, Herea, Teixeira - Surdu, Ilijovski
Rezerve: Albuţ, Apostol, Codrea, Milisavljevic, Grigorie, Goga, Burcă

Sursa FOTO: gsp.ro

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Cetateanul de Prahova
Copyright © 2012 - 2014. Stiri Prahova, Stiri Ploiesti. Toate drepturile rezervate.